retouren

Retour Informatie

Bij Decrowear & Gifts heb je 30 dagen de tijd om je product te retourneren en dat is voor jou heel gemakkelijke gemaakt! Hieronder vindt je alle informatie die je nodig hebt om je product aan ons te retourneren.

Hoe lang heb ik de tijd om mijn product te retourneren?

Vanaf het moment dat je het pakket hebt ontvangen, heb je 16 dagen de tijd om bij ons aan te geven welk(e) product(en) je wil retourneren. Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om de daadwerkelijke retournering naar een van de Decrowear & Gifts winkels te voltooien.

Op welke manieren kan ik een product retourneren?

Er zijn twee manieren om een product te retourneren. De meest gemakkelijke en kosteloze manier is om het product af te geven bij Decrowear & Gifts te Noordwijkerhout. De tweede manier is om het product te verzenden naar Decrowear & Gifts: Pletterij 37, 2211 JT  Noordwijkerhout. Het is belangrijk om bij het terugsturen van je retour altijd je naam en ordernummer te noteren. De door jouw gemaakte retour kosten voor het verzenden van het product worden niet door Decrowear & Gifts vergoed. Wanneer je je product wilt ruilen sturen wij het nieuwe product wel geheel gratis naar je op. 

Ik wil het product omruilen. Hoe doe ik dat?

Als je een product wil ruilen voor een andere maat of voor een volledig ander product is dat geen enkel probleem. Laat duidelijk aan ons weten welk product je graag zou willen ontvangen en in welke maat. Ook is het erg belangrijk om je naam en ordernummer bij de retour te verzenden. Wanneer het nieuwe artikel duurder is, zal je nog een factuur ontvangen van het overige bedrag. wanneer het nieuwe product goedkoper is, zal het verschil binnen 1-5 werkdagen terug worden overgemaakt naar je rekening. 

Kan ik ook geld terug krijgen als ik een product retourneer?

Jazeker! Wanneer je een product retourneert in onbeschadigde staat en binnen de retourtermijn, krijg je het volledige aankoopbedrag terug. Op het moment dat wij het product ontvangen hebben wordt je geld zo snel mogelijk en uiterlijk binnen de wettelijk gestelde termijn van 14 dagen aan je overgemaakt. Geef duidelijk aan bij het terugsturen van je retour dat je graag je geld terug zou willen ontvangen. 

Vallen alle producten onder de omruil of retourgarantie?

Producten met een persoonlijke bedrukking zijn helaas niet meer te gebruiken en vallen daarom niet standaard onder de omruil en retourgarantie. Neem in dit geval altijd eerst telefonisch contact met ons op. Samen kunnen we dan zoeken naar een passende oplossing.

Hoe retourneer ik een product wanneer ik gebruik wil maken van de garantie regeling?

Als onze medewerkers hebben aangegeven dat jouw product voor garantie in aanmerking komt,  geef dan duidelijk  dat het om een defect product gaat en welke oplossing je met de medewerker hebt afgesproken. Ons team zorgt ervoor dat jij zo snel mogelijk weer gebruik kunt maken je spullen! Wil je weten of jouw product voor garantie in aanmerking komt? Neem dan telefonisch contact met ons op: 0252-376511.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?

Als je een artikel ontvangt dat je niet besteld hebt, is er waarschijnlijk een fout gemaakt door ons. Erg vervelend, maar we lossen het voor je op! Als je het product aan ons retourneert, vergoeden wij de verzendkosten en sturen wij het juiste product naar je op. Geef hiervoor bij het opsturen van je retour aan dat je het verkeerde product hebt ontvangen en ook welk product je mist. Ons team doet de rest!

Heb je toch nog een andere vraag? Onze klantenservice staat voor je klaar. Je kunt ons bereiken op 0252-376511 of een email sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zullen dan binnen 24 uur contact met je opnemen.